За дев’ять місяців 2019 року до Департаменту охорони здоров’я надійшло 1996 заяв, скарг та пропозиції, що становить 14,07 на 10 тис. населення, за відповідний період 2018 року – 2041 звернень, або 14,38 на 10 тис. населення. Вагому частку складають звернення, що надійшли через урядову «гарячу» лінію ОДА та МОЗ – 18,84%. Кількість звернень за дев’ять місяців 2019 року в порівнянні з відповідним періодом 2018 року зменшилася на 2,20%.

Збільшилася частка звернень, що надходять через виконавчі органи влади вищого рівня з 16,61% (дев’ять місяців 2018 р.) до 20,99% (дев’ять місяців 2019 р.).

Кількість звернень, що надійшли до Департаменту охорони здоров’я через виконавчі органи влади вищого рівня

Період Всього

звернень

МОЗ АПУ ВРУ Народні

депутати

КМУ
За 2018 рік 2041 148 36 29 103 23
За 2019 рік 1996 176 60 10 156 17

Мають місце повторні звернення – 233, дублетні – 156 та неодноразові – 126 звернень.

Показники звернень громадян із розрахунку на 10 тисяч населення вказують на те, що найбільша кількість звернень за дев’ять місяців 2019 року надійшла до Департаменту охорони здоров’я від жителів наступних регіонів: Миргородський, Зіньківський, Новосанжарський, Козельщинський райони та м. Полтава.

Найменша кількість звернень за дев’ять місяців 2019 року із розрахунку на 10 тисяч населення надійшла з м. Горішні Плавні, Котелевського, Кременчуцького, Семенівського та Великобагачанського районів. За дев’ять місяців 2019 року у порівнянні з відповідним періодом 2018 року значно зменшилась кількість звернень по Диканському, Гребінківському, Семенівському та Полтавському районах.

Провідне місце займають звернення про надання медичної допомоги — 533 (26,70%), забезпечення ліками та виробами медичного призначення – 339 (16,98%), про незадовільне медичне обслуговування та неправильні дії медичних працівників у закладах охорони здоров’я — 363 (18,19%), щодо освідчень обласних медико-соціальних експертних комісій — 186 (9,32%).

Позитивну оцінку роботи працівників охорони здоров’я заявники висловили у 38-и подяках.

За видами звернення громадян розподіляються:

  • заяви (клопотання) — 1202;
  • скарги -793;
  • пропозиція — 1.

Хід вирішення звернень:

— 12,12% звернень від загальної кількості розглянутих вирішено позитивно;

— 5,61 % — відмовлено;

— 82,27 % — надано аргументовані відповіді.