14 травня 2018 року на апаратній Горішньоплавнівського міськвиконкому вперше презентовано інформаційно-технологічний сервіс «Телемедичний Центр». Керівник авторської групи, начальник управління охорони здоров’я Юрій Ковпак доповів керівникам закладів, установ, підприємств, виконавчих органів місцевого самоврядування про нововведення, які з першого червня поточного року будуть запроваджені в міській галузі охорони здоров’я, підпорядкованих лікувально-профілактичних закладах та підприємствах міста. Новизна полягає в тому, що вперше на теренах України запроваджується цілий комплекс телемедичного зв’язку та послуг (надалі сервіс).

Під час зміни адміністративного устрою, перезатвердження мережі закладів, зміни статусів закладів, централізації фінансування рівнів надання медичної допомоги вкрай необхідно забезпечити діяльність фахівців в єдиному медичному просторі. Важливим залишається і якісна організація роботи з пацієнтами, проведення пацієнта по затвердженому маршруту, своєчасно лікарю первинної медичної допомоги оперативно відреагувати на ситуацію у складному випадку захворювання та підключити для консультації фахівців вторинного та третинного рівня. Важливим залишається і постійне навчання спеціалістів. Окрім зазначеного вище, актуальним є і організація проведення зворотнього зв’язку від лікаря до пацієнта, що є дуже важливим при організації динамічного супроводу пацієнта у випадку його віддаленого місця перебування чи то проживання.

Для супроводу сервісу сформовано потужний адміністративний блок. Формування графіку роботи лікарів виконується в автоматичному режимі через заповнення єдиного табельного модуля. Користувач (пацієнт, лікар рівнів надання медичної допомоги) може скористатись сучасним сервісом обслуговування через: « Електронну реєстратуру попереднього запису на прийом до лікарів рівнів; онлайн-консультацію, онлайн-консиліум», вебінар, відеоконференцію. Сервіс забезпечує якісний аудіо та відеозв’язок в реальному часі. Можливість входження до сервісу через сучасний мобільний телефон (Android), персональний комп’ютер. Сервіс забезпечує документообіг, ЧАТ систему.

Сервіс формує особистий кабінет (закладу, лікаря рівнів, консультанта, медичного реєстратора, диспетчера, пацієнта), спрощує його використання. Організація прийому, виклику, онлайн-консультації в 3-4 кроки. Із особистого кабінету пацієнт, маючи картку-ідентифікатор медичної інформаційної системи, що використовують заклади охорони здоров’я при введенні штрих-коду, матиме змогу зайти до бази та отримати свої результати параклінічних досліджень.

Для кожного користувача при входженні у сервіс є обов’язковим подання адреси власної електронної скриньки та закріплення свого кабінету через свій особисто відомий пароль, дані про місце прописки та проживання, інформацію про те, з ким із лікарів первинної ланки укладено угоду на обслуговування (декларацію), згоди на обробку персональних даних та членів сім’ї, причину звернення. Сервіс предбачає одночасну реєстрацію всіх членів сім’ї із автоматичним формуванням особистого кабінету.

Впровадження сервісу в м.Горішні Плавні відбуватиметься поетапно: спочатку електронна реєстратура, потім підключення робочих місць лікарів первинної та вторинної ланок для проведення аудіо та відеоконсультацій, підключення консультантів Полтавського благодійного фонду «Громадське здоров’я», а вже потім, по мірі надходження заявок від закладів, установ третинного рівня, сформується відділ консультантів третинного рівня.

В даний час виконується технічна апробація сервісного обслуговування попередньо занесених до бази 84 закладів та їх структурних підрозділів, 373 фахівців за 110 спеціальностями. Сьогодні можна впевнено стверджувати, що сервіс спроможний виконати поставлені завдання та виконати підключення без обмежень.

Відбудуться і зміни в організації прийому — талонна система як така піде в історію, адже запроваджується віртуально-жива черга. Пацієнт може записатись як попередньо, так і коли вже звернувся до закладу. Медичний реєстратор виконує вибір наявного вільного часу прийому у фахівця і заповнює його для пацієнта, що бажає записатись. Електронний журнал обліку (лікарів  рівнів, консультантів) вестиме історію прийому, виклику, онлайн-консультації одночасно. Таким чином лікар свій робочий час плануватиме в реальному часі, по 20 хвилин на кожного пацієнта та вестиме прийом, аудіо/онлайн консультації у визначений сервісом час згідно зроблених заявок.

Запис на проходження профілактичних медичних оглядів через сервіс не виконується.

Сервіс супроводжуватиме ФОП, постійно крім вихідних з 8.00 до 17.00 працюватиме контакт-центр. Приймаються заявки на обслуговування із інших територій. Підключення для пацієнтів як і для юридичних осіб (закладів, установ, підприємств системи охорони здоров’я) безкоштовне.

З моменту укладання угоди із юридичною особою береться помісячна абоноплата за всі точки та сервіси одночасно: для центрів ПМСД — 650 грн, центральних районних лікарень — 750 грн, міських лікарень, установ міст обласного рівня та підпорядкування — 1400 грн. Налаштування сервісу по конкретній заявці виконується після подання списку спеціалістів закладу згідно затвердженої форми, перелік структурних підрозділів закладу, сучасне найменування вулиць населеного пункту.

Сподіваємось, скориставшись даним сервісом, Ви належним чином відчуєте покращення в організації роботи лікувально-профілактичних закладів та оперативно отримаєте якісні медичні послуги.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *