Телемедицина – це метод надання послуг з медичного обслуговування з використанням засобів дистанційного зв’язку у вигляді обміну електронними повідомленнями. Ціль телемедицини – поліпшення здоров’я населення шляхом забезпечення рівного доступу до медичних послуг належної якості. Телемедицина сьогодні стає все більш актуальною темою для закладів всіх рівнів надання медичної допомоги і є одним із важливих методів підвищення доступності та якості медичного обслуговування. До телемедичних послуг належать дистанційні медичні консультації, консиліуми, контроль фізіологічних параметрів організму пацієнта, проведення діагностичних та лікувальних маніпуляцій, обмін результатами обстеження пацієнта, інші медичні послуги, а також медичні відеоконференції, відеосемінари, відеолекції, що здійснюються у вигляді обміну електронними повідомленнями з використанням телекомунікацій. Даний комунікаційний функціонал як комплекс відсутній у Національній службі здоров’я України (НСЗУ) так і у вже визначених МІС. Першою ластівкою у побудові новітніх телекомунікацій став інформаційно-технологічно-сервісний портал « Телемедичний центр України» за адресою Likarua.com . Службі підтримки порталу, починаючи із 19 червня 2018 року, вдалося створити нову якісну систему електронної реєстрації звернень, відеозв’язку, провести тестування із 84 закладами одного регіону, дати можливість підключитись до Порталу 20 закладам рівнів надання медичної допомоги із 10 районів, 782 фахівця різних спеціалізацій. На сьогодні, активними користувачами Порталу стали 2608 осіб, які вже відкрили свої власні електронні кабінети, а через віртуально-живу чергу  пройшли 17342 пацієнтів, зареєстровано 1390 первинних викликів лікарів додому. І пацієнти і лікарі всіх рівнів мають можливість робити заявки  на проведення онлайн-консультацій, а вже два останніх тижні фахівці ПОБФ «Громадське здоров’я»  мають можливість консультувати молодь з різних соціально важливих питань. Тепер ведуться фінальні тестові випробування організації проведення онлайн-консиліумів, відеоконференцій (колегіумів), вебінарів, адаптація модулю «Стаціонарна допомога». Як висновок — Портал є сервісом підтримки , практична медична громада підключившись до нього відчує простоту у користуванні, розширенні можливостей у зборі оперативної інформації, аналітичних матеріалів для формування звітності і передачі її до НСЗУ. Пацієнти, лікарський склад та їх помічники використовуючи напрацювання відчують великі зміни і у спілкуванні і у загальній співпраці в єдиному медичному просторі.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *