Нещодавно відбулись зміни у системі прийому лікарів Центру первинної медико-санітарної допомоги, а від першого грудня – ще й в амбулаторно-поліклінічному відділенні міської лікарні м. Горішні Плавні. Відтепер записатися на прийом до лікаря можна просто через Інтернет.

Із червня 2018 року у Центрі ПМСД, міській стоматологічній поліклініці, госпрозрахунковій поліклініці, а від першого грудня в амбулаторно-поліклінічному відділенні міської лікарні талонну систему прийому пацієнтів лікарями офіційно скасовано.

Наразі щоб потрапити на прийом і консультацію до спеціалістів первинної ланки, вузьких фахівців необхідно зареєструватися в інформаційно-технологічно-сервісному порталі «Телемедичний центр України», надалі Сервіс. Він передбачає віртуально-живу чергу.

Віртуальна черга – це зручний Сервіс, коли пацієнт має можливість попередньо записатись на прийом особисто через гаджети (комп’ютери або телефон), в зручний для нього час до лікаря, до якого він хоче записатись.

Щоб скористатись Сервісом, необхідно попередньо зареєструватись на сайті LIKARUA.com.  Під час запису необхідно обрати лікаря, зручний для себе день тижня і годину, вільні у фахівця на момент реєстрації. До того ж записуватися до лікаря необхідно як мінімум за 5 годин до прийому та не більше, ніж за 5 днів наперед. Сам лікар має можливість повторно записати пацієнта за 15 діб. Якщо ж змоги зареєструватися онлайн і стати у віртуальну чергу пацієнт не має, він традиційно може звернутися до реєстратури закладу.

Зрозуміло, що не в усіх є доступ до Інтернету,  але для людей похилого віку, є два інших варіанта: зателефонувати в реєстратуру і їм буде надана інформація,виконано облік або ж особисто прийти до реєстратора, але є варіант що не завжди пацієнт  зможе в цей день попасти до лікаря. Краще зателефонувати, якщо не має змоги зареєструватися в онлайн режимі.

Багатьом містянам вже відома така система запису до лікарів. Саме завдяки Сервісу , кількість людей в живих чергах за останні місяці значно зменшилась, а сама онлайн-реєстрація не вимагає надзусиль. Майже 10 000 пацієнтів вже активно користуються Сервісом не виходячи з дому і пройшли реєстрацію звернень у закладах  до 30 000. До Сервісу підключено 23 комунальні підприємства (заклади) Полтавської області, Благодійний Фонд « Громадське здоров’я», управління охорони здоров’я.

Реєстрація дуже проста на сайті LIKARUA. Слід внести інформацію: прізвище/ім’я/по-батькові, адреса проживання та номер телефону. А далі, відкривши заклад, ми бачимо всі спеціальності первинної ланки, стоматологічної поліклініки, амбулаторно-поліклінічної служби, діагностичного відділення та вибираємо лікаря, який Вам потрібний.

Якщо, за тих чи інших обставин, пацієнт не має змоги відвідати лікаря, він повинен обов’язково скасувати реєстрацію. Зробити це можна за трьома варіантами: завітавши до реєстратури, телефоном або ж онлайн. Такі дії бажано виконати не менш ніж за 5 годин до часу, на який заплановано візит. Тих осіб, хто тричі без попередження не з’явився до спеціалістів рівнів, Сервіс автоматично занесе до чорного списку, і надалі потрапити до лікаря такі пацієнти матимуть змогу лише в порядку живої черги, яка діятиме з 8 до 10 години.

Надалі Сервіс набуває більшої зручності та функціональності. Відтепер пацієнт по аналогії запису на прийом може виконати заявку на проведення онлай-консультації. Заявка подається за день до проведення телекомунікаційного мосту. Підтвердженням поданої заявки є надходження смс-повідомлення як заявнику так і лікарю. Першим підключення завжди розпочинає лікар у визначений час. Сервісом передбачено, що при появі двох екранів (лікар+пацієнт) активуються ЧАТ система та передача файлів.

Для виконання оперативних технологічних дій лікарі рівнів надання медичної допомоги мають можливість проводити онлайн-консиліуми.

Сервіс, в цілодобовому режимі, надасть можливість запустити онлайн-консиліуми через диспетчерську службу, між оперативними студіями КНП вторинної медичної допомоги і центральною студією ЕМД та МК. Вже готові до роботи 44 оперативні студії. Потрібен деякий час на проведення навчання та підключення ПК на місцях. Онлайн-консиліум з тим же функціоналом що і при проведенні онлайн-консультацій.

В подальшому при формуванні  потужних каналів телекомунікаційного зв’язку за напрямками, підключення модулів до сучасної медичної апаратури відбудеться виведення екранів моніторів із параметрами дослідження пацієнтів в реальному часі.

Сервіс поєднує рівні надання медичної допомоги в єдиному медичному просторі і більш наближено до життя галузі відкриває можливості « Електронного здоров’я». Скористайтесь і не пожалкуєте.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *