Протягом І кварталу 2019 року адміністрацією КНП «Лікарня інтенсивного лікування І рівня м. Горішні Плавні» проводилося анкетування пацієнтів, які перебували на стаціонарному лікуванні у закладі, з метою оцінки рівня якості медичного обслуговування.
Публікуємо результати анкетування за І квартал 2019 року.
Всього прийняло участь в анкетуванні — 466 пацієнтів, з них членів лікарняної каси — 27, що становить 5% від загальної кількості.
Задоволені медичним обслуговуванням в відділеннях КНП «Лікарня інтенсивного лікування І рівня» 399 пацієнтів (85,6%).
Оцінка роботи медичного персоналу.
Повністю задоволені
- відношенням лікарів — 93%
- середнім медперсоналом — 94%
- молодшим медперсоналом — 93%.
На запитання про випадки грубого відношення зі сторони медичних працівників жоден з респондентів не відповів «так».
Оцінка роботи структурних підрозділів.
Повністю задоволені роботою
- приймального відділення — 89%
- лабораторії — 85%
- функціональної діагностики — 76%
- УЗД — 61%
- рентгенкабінета — 65%.
Ургентно госпіталізовано екстреною медичною допомогою та по самозверненню — 34% опитуваних, пройшли обстеження у приймальному відділенні — 58%. Перебувало у приймальному відділенні менше 30 хвилин — 51% респондентів.
Що турбує найбільше під час перебування у стаціонарі:
- відсутність медикаментів — 38%
- відсутність душа — 17%
- погане харчування — 15%
- «перенаселення» палат — 12%
- погане освітлення — 12%
- відсутність гарячих страв у буфеті — 10%.
З введенням платних послуг погодилось лише 18% опитуваних, проти 49% незгодних.
Згодні з необхідністю доплат за деякі послуги висловилися наступним чином:
- індивідуальний догляд — 35%
- індивідуальна палата — 31%
- додаткова діагностика — 21%
- операція — 10%.
Серед іншого вважають за необхідне:
- збільшення бюджетного фінансування — 83%
- введення платних послуг — 8%
- посилення контролю — 8%.
Підтримують реформу охорони здоров’я 13% опитуваних, проти — 37%, важко відповісти — 33%.