10 травня 2017 року  управлінням охорони здоров’я  до розділу «ДІАЛОГ З ГРОМАДОЮ» на сайті  uozhp.org.ua додатково впроваджено нову систему прямого діалогу між установою та мешканцями (пацієнтами) міста Горішні Плавні — «ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК».

Всім, кому не байдуже як працює міська галузь охорони здоров’я, підпорядковані лікувально-профілактичні заклади та їх служби, підрозділи, лікарі рівнів надання медичної допомоги, через дану систему мають можливість надати письмове подання для відповідного реагування та формування відповіді.

Як же працює дана система?

Після Вашої реєстрації та заповнення обов’язкових полів (ПІБ, номера мобільного телефону, адреси електронної пошти, теми звернення та викладеної суті подання), інформація надходить на офіційну електронну пошту управління охорони здоров’я Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області, проходить відповідний реєстр через діючу систему електронного документообігу. Керівником установи визначається відповідальний виконавець. Термін розгляду письмового подання — тривалість робочого дня установи (не стосується вихідних та святкових днів). У випадку, коли підняте питання потребує більшого терміну розгляду, установа до кінця робочого дня надасть проміжну відповідь. Заключна відповідь направляється адресату за раніше вказаною адресою електронної пошти за підписом начальника управління.

Випадки, коли не розглядаються подання:

  • при наявності у тексті нецензурної лексики;
  • відсутності конкретних матеріалів по випадку;
  • порушенні особистих обов’язків як пацієнта.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *