LIKARUA.COM — інформаційно-технологічний сервіс «Телемедичний центр» сформовано для забезпечення оперативної комунікативної діяльності організованих рівнів надання медичної допомоги.
Розробниками інформаційно-технологічного сервісу «Телемедичний центр» надана можливість комунальним закладам та підприємствам системи охорони здоров’я м. Горішні Плавні першими з 19 червня 2018 року розпочати його адаптувати.
Передумова — утворена корпоративна мережа галузі відповідає вимогам єдиного медичного простору та була визнана Кращою практикою Асоціації міст України у 2010 році. У місті створено перший в Україні Центр первинної медико-санітарної допомоги та виконано розподіл галузі на рівні надання медичної допомоги.
Талонна система прийому офіційно відмінена. Вводиться поняття — єдина система віртуального обліку та черговості звернень пацієнтів.
Інформаційно-технологічний сервіс передбачає систематизацію роботи менеджерів з охорони здоров’я, медичних реєстраторів, лікарів рівнів надання медичної допомоги, помічників, сприяє якісному обслуговуванню громади.
Для дотримання єдиних правил запису Сервіс призупиняє онлайн-реєстрацію записів на прийом, виклики лікаря, онлайн-консультації за 5 годин до початку контакту з лікарями рівнів надання медичної допомоги.
Запис на прийом до лікарів вторинного рівня є можливим тільки після одержання відповідного направлення (запису в амбулаторній карті) на проведення консультації оформленого спеціалістом первинної медико-санітарної допомоги (терапевта, педіатра, сімейного лікаря) з ким укладено угоду ( декларацію).
Дуже важливим також є і те, що при виконанні онлайн-запису на прийом по виділеному часу це не стосується пацієнтів які звернулись до закладу з високою температурою, гострим болем та з метою проходження щорічного профілактичного медичного огляду за затвердженим графіком, повторних оглядів за призначенням лікуючого лікаря.
В даний час розробниками проводиться закрите тестування функції онлайн-консультацій.
Онлайн-консультація буде забезпечуватися Сервісом у випадках коли необхідно пацієнтам провести уточнення заходів з профілактики захворювання, визначення маршруту і тактики ведення на різних етапах надання медичної допомоги, корегування прийому раніше призначених лікарем лікарських препаратів та засобів, за направленням іншого спеціаліста коли на руках є в наявності результати пара клінічних досліджень, можливість організувати патронаж.
При організації онлайн-консультації Сервіс спочатку пропонує пацієнту підключення аудіо/відео студії лікаря первинної медико-санітарної допомоги з ким укладено угоду (декларацію) на обслуговування.
У випадку коли пацієнт з даною пропозицією Сервісу не погоджується (відхилення) автоматично відкриває перелік спеціальностей закладу вторинної медичної допомоги та повідомляє про дану ситуацію лікарю що співпрацює з ним за угодою.
Згідно наказу УОЗ ГМР ПО за №108 від 13 червня 2018 року «Про впровадження сервісу» встановлена максимальна тривалість прийому та онлайн-консультації у підпорядкованих лікувально-профілактичних закладах у 20 хвилин.
У разі запізнення пацієнта на прийом тривалість його прийому скорочується в межах часу що залишився.
У разі відсутності підключення пацієнта до аудіо/відео студії лікаря до 9 хвилин Сервіс автоматично скасовує його запис на онлайн-консультацію.
Відкликання записів на прийом, виклику, онлайн-консультації дану функцію передбачено у особистому кабінеті пацієнта.
При запису на прийом, виклику лікаря додому, онлайн-консультацію слід натиснути кнопку ВИДАЛИТИ по необхідній рубриці в меню.
При онлайн-реєстрації на прийом до лікарів рівнів надання медичної допомоги, виклику лікаря додому, онлайн-консультації пацієнт отримає смс-підтвердження.
При особистому зверненні пацієнта до закладу медичний реєстратор на руки видає корінець-запрошення на прийом до лікаря за прізвищем і спеціальністю, із записом про дату та час прийому, номер кабінету – смс-підтвердження Сервісом не передбачено.
При онлайн-реєстрації виклику лікаря додому це більше стосується спеціалістів первинної медико-санітарної допомоги, а саме лікарів терапевтів, педіатрів, сімейних лікарів з ким укладена угода (декларація) на обслуговування.
Послідовність запису на прийом, виклики лікаря додому, онлайн-консультацію слід виконувати через вибір і активацію назв:
1. Медичний заклад.
2. Спеціальність.
3. Прізвище лікаря.
4. Дата прийому.
5. Час прийому.
6. Прізвище пацієнта.
7. Причина запису.
8. Зберегти.
За одне підключення Сервіс сприятиме не більше двох записів за вибраною спеціальністю і вибору двох часів прийому до 1 лікаря..
Записи можуть бути відхилені за умови зміни графіку роботи лікаря за спеціальністю (курси, відрядження, тимчасова непрацездатність).
Сервіс також пропонуватиме вибір іншого лікаря та найближчий час та дату прийому, онлайн-консультації.
Записи можуть бути також відхилені за умови стихійного лиха, тривалого відключення електроживлення закладу, і-нету, технічного обслуговування Сервісу.
Розробниками Сервісу розглядається можливість передачі до особистого кабінету пацієнта (користувача) результатів пара клінічних досліджень за умови коли відбудеться підключення Сервісу до територіальної медичної інформаційної системи галузі охорони здоров’я та при наявності у пацієнта картки-ідентифікатора.
Подання особистого номеру мобільного телефону є однією з умов для якісної роботи Сервісу при формуванні особистого кабінету користувача (пацієнта) та не допущення дублювання користувачів.
Шановні жителі м. Горішні Плавні Вас офіційно запрошуємо стати користувачем Сервісу!
Чим скоріше Ви скористаєтесь послугами Сервісу тим скоріше зникнуть у медичних закладах черги біля реєстратур. Більше того Ви сприятимете дотриманню Головного правила взаємовідносин – спочатку звернення до лікаря за угодою, а вже потім консультаційний прийом у лікаря вторинної медичної допомоги.
Використовуючи Сервіс Ви особисто керуєте своїм часом і допомагаєте надати Вам якісну медичну послугу. Виконавши запис-онлайн та отримавши смс-підтвердження Вам необхідно підійти до кабінету лікаря за 10-15 хвилин до його початку прийому, а черга для Вас в реєстратурі відміняється!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *