Горішні Плавні — 22 доба використання в підпорядкованих лікувально-профілактичних закладах та підприємствах інформаційно-технологічного сервісу «Телемедичний центр». Зареєструвалось у Сервісі 580 активних користувачів, 84 заклади рівнів надання медичної допомоги підключено до Сервісу в тестовому режимі,384 фахівців за 110 спеціальностями, скористалось через віртуально-живу чергу 5084 пацієнтів. Онлайн-запис за добу становить 10% від усіх зареєстрованих звернень. В закритому тестовому режимі перебуває онлайн-консультація,онлайн-консиліум.
Інформаційно-технологічний сервіс «Телемедичний центр» забезпечує організацію роботи в реальному часі:
— Електронної реєстратури для рівнів надання медичної допомоги (віртуально-жива реєстрація запису пацієнтів на прийом та виклику лікаря додому з смс-підтвердженням онлайн запису);
— Онлайн-консультації між пацієнтом і лікарями I-II рівнів під час робочої зміни з смс-підтвердженням онлайн запису ( з функцією електронного документообігу, передачі відео та файлів різних форматів);
— Цілодобових оперативних аудіо/відео студій;
— Онлайн-прийом громадян;
— Онлайн-консиліумів між лікарями II-III рівнів ( з функцією електронного документообігу, передачі відео та файлів різних форматів);
— Відеоконференцій, селекторних нарад ( Колегіум – одночасне підключення студій медичного товариства у відео режимі без обмежень із попереднім запрошенням до участі);
— Вебінарів (онлайн навчання із попереднім запрошенням до участі).
Бережіть свій час і працівників галузі — підключайтесь до Сервісу !

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *